Strateški oddelek

Pomanjkanje podatkov v današnjem svetu skoraj ne more biti več težava, večja težava je hitra in objektivna analiza podatkov, povezovanje informacij in preko tega kreiranje novih izhodišč za delo. Naloga strateške enote v Publicis Groupe Slovenija je prav to: stalno raziskovanje in analiza trendov, konkurence, potrošnikov in znamk, za katere delamo ter na tej podlagi oblikovanje izhodišč za naše delo. Zato so lahko komunikacije, ki jih oblikujemo, natančno ciljane, temeljijo na relevantni osnovi ciljne skupine in povečujejo uspešnost naročnikov. Publicisov strateški oddelek je tako središče agencije, ki povezuje tržno znamko, naročnika in potrošnika s kreativnim, medijskim, PR, BTL, spletnim in drugimi oddelki agencije ter narekuje smer našega dela. S pomočjo globalnih modelov za vodenje znamk strateški oddelek naročnikom nudi tudi svetovanje pri oblikovanju, pozicioniranju, vodenju in re-pozicioniranju znamk, saj Publicis Groupe povsod po svetu uporablja enaka napredna orodja za strateško načrtovanje. Znotraj globalne skupine aktivno poteka izmenjava študij dobrih praks in slovenskim strategom je vedno na voljo za pomoč in nasvete, več kot 300 strategov iz vseh delov sveta.



Zadnja novica

Publicis One

Publicis One je napreden model delovanja, ki ga Publicis Groupe vključuje na preko 50-ih trgih delovanja.

/

Nazaj